oh i love you, i wish you got the flu.

Igår kom jag hem helt slut och käkade middag med mor. Sedan ringer lilla Lina och ska hämta mig :p. Men det var mysigt, vi lyssnade på musik och pratade maassor och la oss i rimlig tid :). Och jag har lärt mig, prata aldrig med lina på morgonen. Hon är inte vaken. 
Pratade även med pappa igår om jobbet och han är definitivt på min sida, precis som min storasyster Moni :). Känns skönt att någon håller med ;). Anyhoo, pappa sa precis det jag skrev om igår (han läser inte min blogg) om att jag inte ska hålla andan tills det blir bättre.
Jag känner såhär; jag tänker inte ha ett jobb som inte ger mig någonting. ooooch sen är det ju där.. Dom där fina lapparna man kan köpa fina saker med.. Dom, ja.
Äh, jag lever hellre på 1000kr i månaden än att må dåligt. punkt.


xoxo, ciao.

Kommentarer
Postat av: Linet

skall du säga upp dig honey <3?

2009-06-24 @ 18:05:05
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: me

Ja, det ska jag.. Det räcker nu känner jag :) Kan pratas mer sen om det :)<3

2009-06-25 @ 11:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0