im falling in love with your favourite song.

Jag är väl duktig? :) Tvättar och står i :). Lisa kom bort och fick låna torktumlaren och vi drack några koppar kaffe - inte bra. Jag vet ju hur skakis jag blir efter fyra koppar men ändå dricker jag.. Dessutom måste jag nästan kedjeröka när jag dricker kaffe, vilket heller inte är bra. Eftersom jag också har ont i halsen och hostar hon en tok. Inatt höll jag på att kväva mig själv två gånger av att jag försökte hosta och tappade andan, medan jag sov. Det är heller inte så bra.
Men ja, jag lever och mår bra iaf! Trots pissregnet. Hoppas att det vänder snart, jag tror vi alla behöver lite sol&värme.

Ska nog inte heller dra igång med någon stort projekt utan jag tror det bara blir softilation för min del. Tänkte göra lite mer armband idag också, efter jag hämtat upp tvätten. Vilket börjar blir lite bråttom nu.

Mamma är borta hela helgen, lillen är också borta hela helgen (antar jag). Vet ni vad det innebär?! nej, inte att jag ska dra igång festen2009 utan det betyder att jag är heeelt ensam. Nog för att jag värnar om ensamtid, men tre dagar utan mina två familjemedlemmar jag bor med. nejtack.

Juste, tvätten ja..

XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0