How could you be so heartless?

Vet egentligen inte vad jag gjort den senaste veckan, bara att jag inte haft tid att blogga.. Eller jo, tid har jag väl haft och jo, jag vet ju nog vad jag gjort men ja. ändå inte.
Vad jag önskar jag gjort är att jobba.. Skönt att inte göra någonting så, men det är skönare med pengar så man kan göra mer. Ska iaf kika på mer jobb idag eftersom det inte känns som om jag kommer jobba särskillt mycket i sommar. Har väntat sedan första maj och får vänta ännu mer.
Jag har iallafall fått en bränna (Y). Var ute hos Lisas päron och solade och blev röd. På magen ser jag ut som ett bacon då jag suttit upp och inte fått någon sol mellan valkarna, haha :p.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, alla jobbar och slutar inte förräns sent.. Så jag får väl pyssla om mig själv då, bada badkar, måla nagrar osv :). ooh, ska färglägga lite teckningar också :D.

Hörs och ses!

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Moni

Alla jobbar och slutar sent? Inte jag iaf:)

2009-06-01 @ 11:45:47
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0