f*cking finally!

Sitter hemma och vet inte om jag ska stå, sitta eller göra något annat vettigt så tiden går :) idag, äntligen, ska jag börja jobba! haha fattar ni? jag har inte haft ett "riktigt" jobb sen.. ja, iallafall över ett år sedan! Visst har jag haft lite "småkneg" här&där, men inget jag kallar jobb direkt :). Ska bli fruktansvärt gött att göra något mer än att bara glida runt, som den albatraaouuwz jag är :). Inte för att jag ska klaga, det har varit underbart att kunna göra vad man vill på dagarna och känna att man är ledig. Men det är dags för mig att tjäna lite cash så jag någongång kan flyga ut ur boet ;).

I fredags blev det en sväng på Morten's, träffade bruur med hans underbara vänner :). Blir lika glad när jag ser min bror, i sitt fulla alkoholsinne, ge gärnet på dansgolvet :)<3. Dagen efter åkte jag till Borås, hem till Ulrika för att träffa syster Johanna! Måste vara minst två år sedan jag träffade henne, men ack så underbart! Vi myste, lagade mat, spelade kubb, badade(benen för min del) och bara mös!

Helt enkelt har jag haft en jättebra helg :). Och tänk, nu är det bara 11 veckor kvar tills jag blir moster!! Förstår ni?! En av de bästa känslorna man någonsin kan ha tror  jag :).

Nu är det en och en halv timma kvar tills jag börjar så jag ska se om jag kan  underhålla mig med något.

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0