Though life is ruff and the road is tuff, You can seize the day

I två dagar har jag nu haft tråkiga drömmar och inatt kunde jag inte somna ;/. I två timmar vaknade jag av att ingen var där och imorse vaknade jag av att jag grät.. Sprang till datorn och blev lycklig igen!
Hemskt när man verkligen tror att en dröm är sann. när man verkligen försöker tänka tillbaka till händelsen och tänka "men jag var ju där!". Jag kände mig iallafall lite löjlig när jag väl fattade att det bara var en dröm :)

Idag ska jag iallafall till Lina&Tonis, vet ej om jag sover där eller bara hälsar på.. Eftersom Tonis's pappa åker imorgon. Annars har jag ju ett annat ställe att sova på :):):)

Lisa stensover fortfarande och jag vill ha kaffe.. Trodde hon vaknade, men icke. Så jag får la sitta vid datorn ett bra tag till!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0