muy bueno el noche ayer!

Det var det indeed! Började hos Philip på förferre, det blev pizza, presentöppning, sånger och gott sällskap! Philip var ju rätt smart och bara sa till mig, Leandro, Robin och Marcus att det skulle vara finklätt ^^, Men det var kul att vara lite extra fin ;D. Big Rob och jag gick hem till mig och hämtade en slant och pass och begav oss på en liten barrunda :). Mycket mycket trevlig kväll må jag säga. Och jag tror att Philly håller med :) Träffade en gammal vän också, det var trevligt att "catcha up" :). Min finafina bror följde mig hem som vanligt och knatade sedan hem till sig :). Tur att man har en bror som ser efter en <3

Lägger upp lite bilder från igår och sedan ska jag trixa lite med bloggen som jag stör mig på :)




XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: cornelia

hey girl! kul att se dig igår!

2009-07-18 @ 17:41:49
URL: http://cornycornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0