Min bästa vän! <3

Sitter på min fine balkong med linarogergårpådroger :) Vi har huxlat och fuxlat med trådlöst bredand hit och dit. Mamma svarar inte i telefon så vi kunde inte få lösenordet men fick ta en kabel så det fixade sig iaf :) Vi ska laga lite mat och mysa med varandras sällskap bara :)

och förresten, är sjukt trött på bloggvärlden.. Vi har dom här som skriver för vår omgivningskull och vi har dom som blivit toppbloggare som nu bloggar för hela sverige. Jag kan förstå att man bli rätt stolt och tycker att man är grym för att man är bland de bästa. men vi tar kissie, paow och Amanda.. Jag blir sjukt irriterad när jag läser deras bloggar utav många anledningar. Men hursomhaver, det känns som om bloggen är på väg åt helvete.. As ball att man kan tjäna pengar av att prata mode och strunt men man äger inte världen för detta.. och videobloggarna?!?! Kan du varken prata korrekt eller så att man kan förstå vad du pratar om så lägg ner det!
Nu blev jag änna lite upprörd så jag ska sluta :)


Jag, som aldrig går i klackar ska gå i dessa skor imorgon;


 wish me luck!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0