inte okej!

för ca en timma sedan låg jag nyvaken i min säng. för det första, det är inte okej att vakna så tidigt. Eftersom jag inte heller har något jobb. det jag inte var beredd på var en kvinna och en sångfågel som fortfarande sitter i köket. kolla vad klockan är när jag skriver inlägget. för det andra, det är inte okej att bli irriterad av TVÅ VUXNA MÄNNISKOR.
för det tredje(och jag blir mer förbannad för varje ord jag skriver) så är det inte okej att gå till stranden nuuu. när man är full!!!
"jag ska ta hand om din mamma, du behöver inte vara orolig." Jag är inte på någonsätt orolig. Jag oroar mig absolut inte om att hon ska skära sig på en snäcka eller bränna sig i solen. jag är arg. varför? för att detta är inte okej längre-

Säg gärna till, om någon behöver en inneboende. För jag pallar inte att bo under detta tak längre. tyvärr..


Jo, jag glömde en sak. När ens dotter läser boken "anhörig".. borde man inte stranna och tänka för en sekund? Näh! Tydligen gör man inte sånt här :):):):)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag jobbar på vårat avtal, jag lovar!

2009-07-16 @ 10:21:04
URL: http://johacob.blogg.se/
Postat av: Linet

Numera är din adress:

Linnea Alvarado Salomonsson

c/o: Lina Roger

Södergatan **

451**

*****SECRET******

2009-07-16 @ 19:05:38
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: nea

Du är för go min lilla plutta <3<3<3<3<3

2009-07-16 @ 19:17:43
URL: http://neis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag mötte två i min gång, när jag var påväg 06.45 för att tvätta, två fulla vuxna människor..

Nee, det är inte okej . Och jag förstår dig helt och hållet, MEN du är inte ansvarig för din mor älskade syster, hon är ansvarig för sig själv =)

Jag älskar dig! Oändligt mycket!

2009-07-17 @ 18:26:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0