I'm so excited!!

Idag fyller Phina Philip 20! Alla ska vara uppklädda och fina :) Hoppas att jag är redo för att stila i mina fina skor, men det tror jag nog! Annars blir det barefoot! :) Jonna kommer om typ hundra år med klänningen och hon ska fixa mitt hår. Jag är verkligen inte en tidsoptimist när det gäller sådana här saker, utan jag börjar långt i tid att göra mig färdig. Bättre det än att stressa!

Provade en annan klänning förut och jag kände mig som en rockstar ;D Får hoppas att känslan kommer tillbaka när allt ät klart. Jag hoppas bara vi inte ska till philip. Med mina klackar.. hoho.

Naj, nu ska jag platta håret och försöka hitte på någon frisyr som Jonna kan göra! :)




XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0