i'll follow you around until you love me.

Vilken underbar helg! <3

I Fredags var Robin, Leandro, Camilla, Thomas, Linda, Anette, Elin, Daniel, Oliver, Johan, Christine, Alvin och jag på landadet och mös. Det blev beachvolley, bad och öl :) Vi gick sedan hem till Johan och Christine och fortsatte festen. Det var mycket lugnt men mycket trevligt. Jag vandrade sedan hem och sussade som ett litet barn :).

I Lördags vart jag och Leandro bara hemma och chillade på chillet, som man säger, vi Uddevallabor. Promenerade ner till Riverside, hämtade kläder och åkte sedan upp till Gustavsberg för att sätta igång. Jävla duktig som jag var lämnade jag kvar väskan på Riverside så jag gick 11 timmar utan cigg. Jättekul. Men det gick bra, jag hade fullt upp ändå :).
Bröllopet var helt underbart! (jag jobbade, var inte gäst) Fulla, goa och härliga folk överallt. Jag hade verkligen jättekul och det bästa var att jag fixade Leandro dit för att jobba han med :) Är otroligt stolt över honom eftersom det vart första gången han serverade och han gjorde ett asbra jobb! Anyhoo, vi kom hem runt halv fyra och somnade även där som ett litet barn :)

Idag har jag haft en hel dag med familjen pappa, Zayda och lille plutt! Vi åkte ut till torp, där rean gjorde mig väldigt lycklig. Köpte massa saker till scrapbookingen, skor och två linnen. woho! Vi åkte sedan en sväng till Ö&B, sedan till en pizzeria och slutligen hem till pappa där jag självklart somnade :). Det går inte att inte somna hos pappa :). Såg två halva filmer, men det jag såg var bra. Ungefär vid 22 körde pappa hem mig och nu sitter jag här och beundrar mina andra nya skor :).

Ska ta och titta lite mer på det jag köpt idag, men först lite bilder.



Kf & Leandro på Museet innan räkfrossan i tordags.



Salomonsson <3



Gonz <3 Fick inte ladda upp den på Facebook så jag gör det här :)




Och sist men inte minst, mina nya skor!
XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0