i freakin' luv the sun!

Vart och badat nu varje dag i en veckas tid, vilket är ovanligt för mig :) men guuudars så gött! Igår skippade jag skeppan och drog till sunningen med lisafisa. Vattnet var grymt mycket varmare än det är ute på skeppsviken :) Mycket bad & sol tills lisa skar sig på foten. Tänkte först att hon överdrev när hon sa att det sprutade blod. Men jag hade fel när vi kom upp på land :p Det var otäckt mycket blod på berget ^^ Men jag hade det gött iaf!

Idag vet jag inte vad jag ska göra, tänkte hålla mig borta från sol då jag brände mig som sjutton på ryggen.. Men ja, det kan alltid ändras på. Blev tillfrågad att hänga med och äta räkor och det säger jag inte nej till!

Men vi får se! Ska ta en liten dusch och måla om naglarna tänkte jag :)

XOXO, CIAO!
(nio veckor kvar <3)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0