hm.. hultan eller inte?

Det blev så att jag gick ut på stan med lisa för att inte dö av tristess. Satte oss och tog en kall, träffade leandro & kf och vi vandrade runt i stan. Sedan gick tre av syskonen till cheers för att ta två kalla, mumma! Vi skulle på räkfrossa på cheers senare men vi satte oss vid hamnen och mötte upp alla med ytterligare två öl :).
Räkfrossan var underbar men jag åt liiiite för mycket och var nåååågot varm..
Det fick bli en snabb kik på nattsuddet och sedan hem och sova :).

Idag ska jag ner till riverside för att snacka lite, sedan blir det landbadet för att spela brännboll! Vetisjutton hur det ska gå, är as kass. Jag kan varken pricka, slå eller springa. Men det blir kul :)

Kaffe!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0