God afton..

Sitter här just nu och målar naglarna inför imorgon :) Det blir inte alls bra men det får gå ändå.. Imorgon kommer släkt och vänner hit för kalas då mamma, leandro och jag fyller på måndag! :D Ääääntligen kan man gå till systemet istället för att behöva ringa runt :). Har även fått en förtidig present, en kamera :D. Så himlans trött på min gamla men kommer ha den som "festkamera" och den nya till mera nyktra tillfällen :). Man vill ju inte vara lika dum som man vart i alla år..

Sötnos är hos sin mor så jag sover hemma inatt. Riktigt skönt eftersom det är mycket som behöver fixas imorgon förmiddag. Glömde ungefär hälften när vi vart ute och handla idag.. Så är det..
Sedan blir det lite fest och får se om det blir någon utgång :)..

Nu ska jag fortsätta med naglarna och sedan nana och invänta morgonen!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0