beat it..

Det var inte lika fint väder som jag trodde, men fick ändå :). Blev lite regn men jag fick iaf bada :) Jag vet inte ens var vi vart, kanske inte ens i europa :O. jo, stället hette iaf ursholmen och det var minst sagt vackert! Såg även massa sälisar som låg och solade och vi fiskade, jag och mamma! Fick ingen fisk, men skojj vart det! Igår åkte jag, leandro och mamma till torp för att lämna in leandros telefon och han fick en ny, en rosa :). Jag satt i två timmar och spelade spel på de, Haha. Efter torp åkte jag hem till far min för att hjälpa dom med datorn och även pussa på min lille plutt! Han har blivit stor nu! Eller ja, inte stor tjock för det har han varit hela tiden :) Men sådär stor liksom.. :)

Idag vet jag inte alls vad som sker, skulle hängt med till lysekil och badat men jag orkar inte vara med de vuxna en gång till ;). Jättetrevligt och så, men ja.. Vi är ju inte på samma nivå :).

Nu ska jag kika på tele2´s hemsida och se vad de har att erbjuda!

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0