Stugmys på allahjärtansdag med mami.

Sitter just nu i stugan, lyssnar på musik och väntar på lite krubb. Mami och jag bestämde oss för att åka en sväng ut hit och mysa, bara hon och jag. Bm kom ner en sväng och sa hej också. Mycket trevligt.

Har också beställt fyra skivor från cdon.com och i cant wait tills dom kommer! Två med Veronica Maggio och två med Kings of leon. Jag har även fått mamma galen på kings of leon. Och visst är det bra, då är jag inte ensam om att sjunga till musiken. Eller till att betala ;).

Imorgon blir det som vanligt söndagsmys hos fader!


GG i går med Sötnos och hennes sällskap Tonfisk :)
xoxo!

Kommentarer
Postat av: Linet

Hahaha Sötnos och Tonfisk, sikket radarpar :D!

2009-02-15 @ 12:22:58
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0