Om man bara kunde lägga huvudet någonstans, far far away...

Så där satt jag, i lisas säng och såg på när hon började bröta ut alla kläder från garderoberna, när jag kände fan vilket huvudvärk jag fick.. Tanken slog mig, att jag inte druckit kaffe idag så vi satte igång kaffekokarn och väntade på att värken skulle försvinna. Inte nog med att den inte försvann, den blev värre.. Nu sitter jag fem timmar och två tabletter senare utan resultat.
Om någon bara kunde skjuta mig..


Och lägenheten vi kollade på idag var inget bra. Alldeles för liten för oss tre och vinklad. Nej, det står jag gärna över.


Nu ska jag försöka inbilla mig själv att jag är attans så himla trött.

hejdå.

Kommentarer
Postat av: Linet

Nej men TÄNK om du skulle råka ut för det som jag fick :O?!

2009-02-10 @ 23:32:12
URL: http://linaroger.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad dumt med lägenheten! Den var i samma hus va, fick för mig att mamma sa det? Det kommer nya, snart hoppas vi. Puss

2009-02-11 @ 11:12:19
Postat av: Anonym

Lina: SOm tur är mår jag lite bättre. huvudvärken

kommer smygandes varje kväll :p.



Emma: Ja, det är några dörrar bort.. Det gör det nog säkert :) Puss

2009-02-14 @ 13:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0