Men imorgon kanske?

Nu satt jag kanske inte framför brevlådan men det kom inte för det. Istället låg jag och sov brevid min bästaste vän Lina Roger. Det började med att lilla tösen kom hem till mig igår med lite tokvin.
Vi satt och drack och tjöta med morsan ett tag och bestämde oss för att alla tre skulle ner till GG. Ja, jag tog med mamma till GG 18 ;p. Hon hade kul iallafall, dansade tryckare med matte två gånger.
Idag var vi alla rätt utslagna så det fick bli lite pizza för mig och linish.

Ikväll blir det bara filmkväll hos Lisa med Haris och Angelo..


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Moni

Va roligt, Lisa skrev och bjöd in mig vid halv elva, och sa då att ni precis kom på att ni skulle ha filmkväll, och att hon frågade för att hon ville ha med mig, haha. :) Allt går att luska på, bättre å fråga sent, så kommer jag ju inte :D

Hoppas du mår bra iaf, älskar dig. Puss

2009-02-20 @ 11:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0