Love taught me to lie.

Vad den här molniga onsdag hade att erbjuda var en fika hos Lisa med systeryster Moni :).
Så just nu sitter jag och lyssnar på mp3spelaren på bloggen som Moni hjälpte mig med, mycket bra grej!

Mamma mår lite bättre nu iallafall, hon har varit glad och energisk ett par dagar nu och jag gillart! Skönt att se henne på bättre humör nu :). Snart blir det till att packa allt så att det inte blir i sista minuten. Därför erbjuder vi alla vi känner att komma och hjälpa till att flytta, så kanske det blir en sak var, haha. Som ersättning blir det kaffe och bullar! Bra, va? :)

Nu ska jag ta och spela lite sims, ciao!


Inga ord i hela världen kan beskriva min kärlek till dig, käraste syster!

Kommentarer
Postat av: Moni

ÅÅåååå vad du är underbart oslagbar!

JAG ÄLSKAR DIG!!!!!

2009-02-26 @ 15:09:37
URL: http://coelhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0