Inget spel idag heller.

Det jag menar förstås är första The Sims spelet som jag väntar ska ramla in i min brevlåda. Hoppades på att jag skulle sitta strandad framför datorn tills dagen heter fredag. Men imorgon, kl 11.50, kommer jag att sitta framför lilla brevlådan och vänta.

Nu sitter jag här väntar (ännu mer) på att Hell's Kitchen ska börja. Är också liiite sur att dom har ändrat tid på programmet en jäklus halvtimme. Då kommer vi till tidsfördrivet för stunden..
Lina ringde för ett tag sedan och pratade om king.com och attans vad sugen jag blev.

Ikväll vet jag inte alls vad som händer och sker, Lina vill att jag ska ut ikväll med henne men som det tråkmåns som jag är vet jag inte vad jag känner för :)

Mors iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0