i'd like to gonna dance all night

Hejdär!
Sitter hemma och spelar på king.com, vilket har blivit ett bra tidsfördriv för både mig och min mor.
Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, funderar på om man kanske ska ta sig en sväng på stan, eller bara umgås med någon :).
Mor min kanske skulle till mortens idag med några från jobbet men hon stannar nog hemma, hon är ju fortfarande förkyld. kanske joinar jag henne med en mysig film.

Igår tog söta-rara-LinaRoger med mig till gymmet. ja, ni läste rätt, gymmet. Det var kul men jobbigt. Jag märkte att det var ett tag sedan jag tränade. Idag vaknade jag med träningvärk i armarna, men det är ju bara resultatet på bra träning. (och dåligt med streching) Menmen, det får man räkna med ibland.

Som slutkläm på inlägget vill jag blåsa iväg världens puss till LinaRoger, för att du är så underbart söt <3<3

(Rubrikslåt: kings of leon - manhattan)

Kommentarer
Postat av: Linet

Naw (A) <3

2009-02-06 @ 17:03:49
URL: http://linaroger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0