Sommar med Göran

Den ska jag och Moni se på idag :).

Hade tvättid idag så det var det första jag grejade med när jag vaknade imorse. Lisa ringde och tjötade och fråga om jag inte skulle med och sola. Jag kollade ut och svarade ja. Nu är sommaren över, definitivt!
Sprang sedan runt på stan och tokshoppa. tycker jag.
Är riktigt snål när det gäller kläder och vissa andra produkter. Men det var ingenting jag reflekterade över idag, inte!
Ärligt talat, jag är förvånad över att jag faktiskt spenderat så mycket pengar idag. Eftersom jag nu har 1000:- kvar att leva för i en månad.. yay..

Blev iaf tacotallrik med Moni efter stan, lite skvaller och lite mys :). Det är bra med syster, man får alltid veta något intressant :).

Och nu då, jag vaknade precis. Tog mig en tupplur efter fikan med Moni. Jag trodde dock jag aldrig skulle somna eftersom mamma pratade (inte lågt någonstans) i telefon, Leandro's tv var igång och det vart ljust. Men jo, fick allt sussa en stund. Mamma väckte mig av att jag skulle komma och hälsa på Thomas som satt i köket. Thomas, konstnären, mammas kusin. Jaha han ja. Har inte träffat snubben på.. 11-12 år?

Jaja, nu ska jag hoppa in i duschen och se vad jag ska ha på mig för min dejt med Moni ♥

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0