morotsbrööd!

Åh, vad mitt bröd kommer bli gott! Hatar bara att sitta och vänta på att det ska jäsa, ugnen ska värmas upp blablabla.
Vill bara att det ska bli klart så jag kan äta det :)
Jag har faktiskt bestämt mig för att bli lite av en hemmafru. Hur mysigt som helst ;).
Baka bröd, vika tvätt och sy ihop hål på byxor :)
Fast jag håller mig till matlagning och sånt just nu iaf. Ska ta och köpa mig en kokbok också. Antingen med Jamie Oliver eller Gordon Ramsey. Båda är ju bäst :)..

Det var mycket trevligt igår, vi gick upp till Philip och drack lite :). Var ju sådär kul när grabbarna (jag vart ensam tjej) tar tag i Philips stresstutte och börjar slå och bita i den.. Haha, det var inte riktigt okej ;)
Gick vidare bort till Lina när grabbarna gick till krogen. Borde egentligen gått hem och sovit, var så sjukt trött igår. Och det är inte bättre idag ;)

Ikväll är det utomhusbio, är ganska sugen på det. Så jag får la se om någon vill sitta sällskap med mig :)

Ska ta och peta på brödet.


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0