Let the good times roll.

Igår blev det strandpromenaden med den där snubben. Vi gick sedan hem till honom för att försöka kolla klart Twilight. Det är tredje gången vi ser den hos honom, men lyckas alltid somna. Jag har ju sett den innan dock :)
Vi har bestämt att försöka med någon annan film nu ;).
Vaknade otalt många gånger inatt av, ja otalt många anledningar. Vaknade vid åtta men fick somna om i brist på annat.
En sak jag inte fattar, Mr Sleepyhead och jag gick upp kl 14 idag! Jesus, jag vet inte senast jag gick upp så sent.
Och han är fortfarande skittrött..

Meeen, vi får se :)

Är hemma nu, ska ta och äta gröt och dricka kaffe. Sedan ska jag packa ihop en liten "sleepover" väska :). Ska nämligen spendera natten hos min far. Zayda jobbar knäppt och istället för att pappa ska ta med sig Gonzi när han åker och lämnar henne, ska jag finnas till hands!
Vilket inte gör mig något, så länge jag får pussa på min prins!


XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0