I got so citygirl on you.

Uppe med tuppen idag. Inte för att det är så himla ovanligt, men jag har iallafall en anledning att vara uppe så tidigt. Jag håller på att tvätta. Tvätta är mycket bitterljuvt. Jag älskar att göra det, det är mysigt att sortera och få rena kläder. Men jag hatar att vänta på centrifugen, hänga upp kläder och sedan vika ihop. Men sen kommer jag älska att få fylla min nye byrå :).
Ja, alltså bitterljuvt.
Eller, vad i denna värld är inte bitterljuvt? Egentligen..

Idag är det fest hos Philip, i hans nya fina lya. Imorgon ska jag till Göteborg.
Fast jag vet inte om jag pallar.
Bitterljuvt igen. 1; Pros: härligt med fest med de gamla. Cons: fest med de gamla.
2; Pros: Träffa skolfavoriterna. Cons: Spendera mina sista ören på resa?

Jag vet inte, får se vad som händer. Helst av allt skulle jag vilja att det kom en biljett till sthlm och till Coldplay i brevlådan idag. Biljetterna är inte sååå dyra, för att vara Coldplay. Men för dyrt för min plånka.
Får väl se om dom kommer till Swezi någon annan gång, något annat år. Då jag kanske har ett jobb och faktiskt råd med en biljett.

Jag orkar verkligen inte med gröt idag. Och jag har nog bara mjölk kvar till kaffet. Tror det får bli ägg eller branflakes.

Känner mig väldigt negativ idag, så förvänta er inget annat :)

XOXO, CIAO!
(Rukbrikslåt: Tegan & Sara - City girl)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0