Dålig dag, dåligt humör.

Ja, jag fick allafall städat lite. Med stor betoning på lite.
Jag fick diskat, ordning på mina kläder och damsög under skohyllan.

Sjukt jobbigt, jag hade hällt ut alla kläder som jag hade i två väskor och en strand väska, på sängen och suckade.. Det låg från tamponger till skor på min säng. Ännu ett suck..
Kanske inte förklarar precis hur jag menar, därför vart jag så duktig och tog ett kort;


Efter jag grejat klart det gick jag till mormor&morfar en sväng för att kika på hur långt de kommit i lägenheten. Riktigt fint än så länge.
Gick och solade med mamma och fortsatte med idéer till armband och fick gjort två st.
Riktigt fina tycker jag :)



Ska se om jag orkar ta mig en liten promenix nu.

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0