Världens finaste prins<3


älskade tjockis! Han försöker säga något men det blir bara "te, te, te", han kan sitta utan hjälp och kan även två på sina små ben i ca två sekunder innan han tippar :D Mitt lille hjärta är snart ett år <3

Idag ska jag bara vara hemma, kika tv och hänga vid datorn.
Igår provjobbade jag på Café Snäckan och jag måste säga att jag trivdes såå bra :) De var nöjda med mig men även lite fundersamma över min längd.  Men det verkar som om jag får komma tillbaka iaf, eftersom jag fick behålla tröjan, förklädet och något man har på huvudet :)
Men det återstår att se.
ska ta och spela lite king så tiden går :)

XOXO, CIAO!

Kommentarer
Postat av: Silje Helene - Foto

sv: Tack så mycket!

Faktiskt är jag inte mycket för gratissidor, men

den verkar rätt hyfsad faktiskt :)

2009-04-20 @ 17:37:54
URL: http://siljehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0