sunday, bloody sunday - know your enemy.

Sitter och kikar på facebook och Söndagsparty på samma gång, ögonlocken börjar snart fladdra så det blir ett glas mjölk och sedan sängen. Inte för att jag brukar dricka mjölk som vaggvisa men just idag är jag extra sugen.

I fredags gick jag hem till Robin på lite kalas och sedan blev det Morten's. kände mig inte riktigt som en rockstar så jag begav mig hemåt runt tolvtiden. En timma senare låg jag över toaletten och ja, ni fattar.
Låg hela dagen igår i soffan och tog mig några turer till toan, det var ungefär det jag orkade. Har man tur så har man en söt mamma som passar upp en och gör allt man begahar :) Och även åker till torp och kommer hem med överraskningar till mig :D. Magsjuka är bitterljuvt.

På förmiddagen kände jag mig sådär, men nu mår jag toppen! Imorgon är jag redo för att göra stan osäker och leta efter äventyr ;)

Satt även idag och kollade på ExiledMTV där bortskämda ungar, som fått världens sweet sixteen fest, åker till andra sidan jorden och får smaka på andra bullar. Just nu önskar jag att jag vore en unge med rika föräldrar som blir tvingad att åka till afrika för att uppleva hur deras kultur och livsstil funkar. Men icke.

XOXO, CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0