Skeppsviken med älskade, underbara.

Dagen igår började med att Robin, Moni, Leandro och jag satte oss på Cheers för att ta en fika. Sedan gick vi en stund ner till stan, jag och Robin gick upp till han för att jag skulle städa lite medan han tränade. När båda två var klara satte vi oss på hans balkong och njöt i solen :). Jag traskade en öl senare ner till oss för att laga lite mat till Robin, Leandro och Angelo. Sen var det dags att möta upp Moni för att gå till skeppsviken :).
Det var minst sagt intressant att kolla på fulla folk, gratta Lina som fyllde 20, halvbråk och "gangstah matha fackah" haha :D
Det blev kallare och vi vandrade hem för att käka lite godis och kolla på film.
En mycket underbar dag!

Idag ska vi hem till far och äta en mysig middag så som alla söndagar. Hoppas på att hitta på något med min underbara familj sedan :)

Här kommer några fina och oväntade kort :)



XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0