go ahead and tell me you'll leave again.

you'll just come back running.

Igår blev det ett samtal, jag samlade ihop mig ute på balkongen med en cigarett. Känsloladdat är det minsta jag skulle kunna beskriva det. Men mitt budskap kom fram, nu är det bara att vänta på resultat.
Har även suttit och Skypat med kusin ett bra tag nu samtidigt som vi spelat Fia med knuff, Yatzy och något annat jungelspel. Nu sitter hon även och klagar på att jag slår för hårt på tangenterna när jag skriver. Nu har vi även börjat spela på MSN också haha. Det är så bra att när man inte har någonting att göra finns linn på msn och man kan spela en massa spel! :D

Idag ska jag tvätta litegrann, fortsätta packa ner lite saker och sedan kommer Lina hit och hämtar sina saker.

XOXO, CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0