i will not take that fall.

Bloggade tidigare idag, men det var något fel så hälften av det jag hade skrivit kom inte med. Så jag tog en timeout och pratade i telefon med Marcus och sedan började jag pyssla med bloggen igen. Den är ju långt ifrån klar, men nu ser den iallafall lite bättre ut än den jag aldrig orkade göra klart. Ska höra med favoriten om hon kanske kan hjälpa till.

Inatt sov jag skitdåligt, tror jag håller på att bli sjuk. Min ena halsmandel ser missbildad ut och ser ut att ha en blodblåsa på sig. Har knappt kunnat äta idag eftersom det nog gör ondare att svälja mat än vatten och yoghurt..

Nu är det ju drygt en månad kvar tills jag får pengar! Har inte haft pengar sedan jag vet inte när. Det ska bli skönt att kunna köpa lite saker till mig själv ^^.

Nu ska jag ta och kolla på 2½ men och se om jag kan få i mig lite mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0