gotta promise not to stop when i say when

Nu, medans jag spelar Virtual Villager - The Secret City bestämde jag mig för att börja blogga igen. Jag måste också ta att greja med designen som jag aldrig orkade fixa..

Anyhoo, igår efter jobbet gick jag ner och fikade med Moni, Robin, Leandro och Fia på Rådhuset. Jag berättade om mitt nya jobb och att jag även klippt mig i fingret haha. Detta är bara ett tredagars-jobb som nu blir sex dagar men jag hjälper till med en maskin iallafall. Trivs gör jag också..

Sedan blev det att jag och Moni gick hem till henne och sedan hem till mig för att sedan gå hem till Lisa som hade fest. Mycket trevligt, men Moni gick vid tio för att hon skulle jobba och jag väntade på att Leandro och Robin skulle ringa, för att jag skulle ut med dom. Fick vänta ett jävla tag, dom "glömde av" så jag sprang ner till kullgrens sur som ett bi. Men det gick så bra, hade så trevligt och kom hem ganska onykter.
Men lyckad kväll!


Idag ska jag städa tänkte jag. Mamma håller på att städa resten av lägenheten så jag får väl ta mitt rum också för att det ska passa in ;). Vill också möblera om så det blir väl säkert så också..
Men nu ska jag hem till Min Lina och dricka kaffe!

xoxo


Kommentarer
Postat av: cornelia

mycket du börja blogga :P

2008-11-17 @ 13:12:20
URL: http://cornycornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0