morot, morot, morot!

Sitter hemma (hos Lina) och har precis skickat in min årskrönika :). Lina, Sofia och jag kollar moroten nu och jag är nästan pirrig i magen, kiih :)

Lina sitter och är jättesöt nu medans hon smakar på min naturdiet :D. Hon är lite suris emellanåt, men hon är duktig och berättar vad det är och så blir hon jättesöt när hon får sina utfall :D <3

Så är jag jättesuperduper glad att vi börjat umgås med prutten mera :D. Har verkligen saknat det. Dessutom pluggar vi bra tillsammans allihopa. Dock var jag en surkuk igår så jag kom aldrig hem till lina för att plugga. Så jag pluggade själv, men duktigt var det iaf.

Nu ska jag börja på talanalysen, tänkte jag. Så jag kan åka ut till torp med moder sedan, om jag orkar.

Idag fyller även min älskade storebror Robin hela 23 år (trorjag), så ett jävla grattis till han <3<3

image139

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0