JAG ÄLSKAR MITT LIV!!


Tycker det är skitkul att gå ut på krogen, jättekul. Inte nog med att jag inte kunde gå på balen, min mobil blev sluten igår.
För typ två veckor sen blev leandros mobil stulen, självklart att det skulle vara min tur nu. Jag hade min väska vid mina fötter hela kvällen igår och någon bestämde sig för att rota lite i den.
så jävla tråkigt.

Idag är det trägårn men jag vet inte om jag har så stor lust att gå ut idag. Får se vad som händer, Lina och Sofia kommer hem idag, dom kanske får mig på bättre humör.


Jag bara älskar mitt liv, detta var precis vad jag behövde.

Kommentarer
Postat av: Gina Natalie

Ses på trägårn dårå!! :)

2008-05-24 @ 15:09:31
URL: http://capnsugar.blogg.se/
Postat av: nea

Gina: det gör vi nog ;D

2008-05-24 @ 15:59:11
Postat av: sofia

JAG älskar ditt liv, for real :P

2008-05-26 @ 15:52:46
URL: http://edstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0