I'm gonna buy this place and burn it down.

Skönt att jag kommit igång med talanalysen och att jag kan komma igång med romananalysen, tack vare allas vår kära Menia Araviadis :) Men nu har jag tagit en liten paus, sitter och skriver med syrran Johanna i danmark.

Saknar slynorna ganska så mycket just nu. Det känns lite knäppt att sätta sig att plugga själv ett par dagar när jag pluggat med dom i två veckors tid. Men det är ju inte så långt kvar tills dom kommer hem och då, mina vänner, blir det trägårn för hela slanten! äntligenäntligen öppnar dom :).

Som det ser ut nu så har jag mycket kvar att skriva så jag kan nog räkna med att sitta framför datorn hela kvällen, alltså ingen GG ikväll. fastän den där johan gunnarson skrev att det var obligatorisk närvaro ikväll. thanks, but no thanks.

Nu över till pluggplugg och sedan matmat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0