Ännu en fredag.

Idag fyller Elisen 19 år <3<3

Det är kul att man bestämmer sig för att komma hem en dag för att umgås med päronen. Men det slutar alltid i katastrof. Och det värsta är att du inte ens förstår. Ja, jag vet att jag sabbade något, en del, kanske mycket. Men jag kom på ett sätt för att rätta till det och ändå gör jag inte rätt? Tack, jag bara älskar att komma hem.

Hade velat åka idag, men jag vet att jag inte kan. Igår blev jag klar med en kurs, lämnade in två inlämningar och höll ett tal. Men det räcker inte, högen är lika stor för det. Och stödet blir inget bättre.

Sen vill jag också säga tusentack till lillebror leandro. Det är tur att någon ser iallafall. Jag älskar dig!

See ya, wouldn't wanna be me.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ser allt! Du kommer att klara detta, det är no problemo ska du veta. Jag vet att du kan om du ger dig fan på de! Skit i resten om you know what(det riktigt hemska enligt dina päron). Tänk bara på vår lilla "morot" som vi får nästa fredag så lovar jag att du kommer klara detta my honeybunny

2008-05-09 @ 09:20:45
URL: http://linaroger.blogg.se
Postat av: nea

Lina: Vet älskling, men du var inte hos mig och kunde trösta mig så min tröst fick bli lillebror igår. Jag ger fan på det, men det är svårt att bry sig när dom lägger så taskiga kommentarer när jag känner mig duktig. För då känner jag mig inte duktig längre. ska vi se om vi kan gå till polisen idag?

2008-05-09 @ 09:27:53
URL: http://neis.blogg.se
Postat av: Lina

Jo det förstår jag, fast det va inte så jag menade men men :).
Nu är vi typ på en skala 1-10 på en 5a kvar tills vi drar från fuckin' Uddevalla :P. Läxorna kvar o seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!! Jiiiiha :D

2008-05-10 @ 11:48:36
URL: http://linaroger.blogg.se
Postat av: nea

Lina: Fyfaaaaaaaaan, vad underbart det kommer bliiiiiii!! hohohoo

2008-05-11 @ 16:33:58
URL: http://neis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0