Always & Never

ojojoj, vad jag har grejat idag.
Efter att jag stack från skolan gick jag hem, käka en macka, pallra mig ner till hus blå (polisen) för att hämta mitt pass, sprang till Vera för att hämta min studentmössa, kuta upp till lina för att andas på hennes blomma ;D kolla om min mp3 hade kommit och diska lite. oj, blev långt.

Min lilla mp3 hade kommit så nu sitter jag som ett litet barn och laddar in låtar medan jag peppar mig själv för plugg.
Jag tror det kommer bli roligare att plugga när jag lyssnar på den nya mp3n ;D.

Ikväll när jag har tid tror jag faktiskt att jag ska ta och fixa till bloggen, det börjar blir lite störande att den ser ut såhär ^^

image141


Here... I'm... I'm still waiting here, my dear
For one kiss from you
So here... I'm... I'm still waiting here, my dear
To kill all of you
To kill all of you

hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Gina Natalie

tack:D

2008-05-21 @ 11:20:45
URL: http://capnsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0