put on the red light.

Sitter hos Pia nu med linavagina :).  Alltid trevligt! Var hos pappa förut och snackade om bebisen som är väntad 21 augusti btw :). Längtar som fan faktiskt!
Igår fyllde Richard 20 så vi var på cheers och firade honom. Det blev ett jävla liv ett tag och jag fick mig en liten smäll så glasögonen flög av, men det var inget allvarligt eller en hård smäll.  Då vart jag inte så glad. Som tur var klarade mina glasögon sig.
Linavaginaroger ska sova hos mig idag och imorgon ska vi fortsätta vara nyttiga. Gå långpromenad på morgonen och käka GI. Helt pepp för att komma i Malins klänning på balen serrni, dock har jag inte pratat med henne om det :) Ska ta och ringa henne nu.

Klämma på Linas tuttar är det dags för nu! HOJ! 

Kommentarer
Postat av: Lina

ÖH, jag fick inget kläm :(!(Grinar ihjäl mig).

2008-03-09 @ 21:33:41
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0