Malin och Marie Fredriksson

Sitter hemma och får håret fixat av Malin :). Ur datorn stömmar en massa Marie Fredriksson, haha. Gillar väl en eller två låtar med henne, men jag vart tvungen att utforska.
Igår satt vi hos Louise och drack. Det var Louise, Fredrik, Malin, Joni och jag. Mycket trevligt vill jag säga. Vi spelade rajraj och tyvärr tog spelet hela kvällen för alla skulle springa och kissa & röka hela tiden. Mobiler ringde och man "ska bara" en massa saker, haha. Det gick iallafall bra, vi gick till Mc för att käka lite och sedan bar det hemåt. Malin var riktigt kalas igår och det var underbart haha. Tyvärr var jag inte lite rund om fötterna, men det var tillräckligt.

Imorse när mamma kom in i mitt rum hörde jag ett "oj då". Antagligen undrade hon vem fan ja hade släpat hem. Hon gick närmare och såg att det var Malin. Tokigt.


Nu är mitt hår klart och vi ska dra hem till Malin. Ikväll hoppas jag på Bingo och Melodifestivalen, faktiskt.


I was praying that you and I might end up together, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0