Jag tycker det är kul att du ser mig iaf.

Sitter hemma med Lina nu :). Ska plugga lite samhäll innan jag somnar tänkte jag, är inte särskillt trött och det är ju ganska bra att plugga till prov tycker jag. Idag var vi på Morgan Pålsson - en världsreporter. Så jäävla rolig var den, Lina höll nästan på att kissa på sig, shshsh.
Dock satt det 2 stockholmare och en mörkhyad och skrattade o tjöjade, vilket förstörde filmen lite.. De satt och kastade popcorn på folk också.. Visst, det är kul att kasta popcorn på folk men inte när biosalongen innehåller 10 pers och när de dessutom förstör allt. Förmodligen var de antingen höga eller fulla. (det märktes på pga en kommentar jag hörde)

Ska ta och plugga lite på Samhäll nu tänkte jag, innan jag ska sova. Det är ju ganska bra att göra det till ett prov (Y).
Annars har det varit en knepig dag med konstigt återfall av migrän, efter ca 3 år ;/. MEN det var ljuvligt väder!

Nu ska jag pluggis lite innan Sli(y)na somnar, shsh.

 Glöggen, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Lina

Höhö ja den va rikigt bra den filmen :D

2008-03-04 @ 16:35:56
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0