Härlig natt, må jag säga. NOOT.

När jag precis somnat vid 00.30 hör jag en tupp utanför mitt fönster som gal utihelvete mycket. Det är min kära bror som inte har några nycklar och väcker mig ur min sömn. Jag trodde han skulle väcka hela grannskapet!
Jag fick kasta ner mina nycklar och ett par minuter efter det hör jag hur det donkar och bonkar i hela trappuppgången. Efter ytterligare några minuter hör jag nyckeln i nyckellåset. Han dundrar in på sitt rum och jag hör ännu mera dunkelidunk. Jag fick tanken om att han måste ha ramlat så jag går in för att kolla.
Öppnar dörren, mörkt. Jag hör ett gny och tänder lampan. Där ser jag ett par ben som kommer ut ifrån garderoben. Resten ligger inne i. Lille lillebror har fått för mycket dricka i sig.
Fick till slut lägga honom i sängen (där han låg med huvudet mellan sängen & elementet, invirad i gardinen med fötterna på fotöljen) och vandrade till min säng.

Fortfarande kan jag inte somna och när jag PRECIS somnade för andra gången ringer kära Philip som var på väg hem. Som tur var somnade jag ganska fort efter vårt lilla samtal.

Idag har vi även haft påskjakt på skolan. Söta Jesper Runfors hade nämligen gömt en nyckel vilket gick till ett skåp vilket innehöll 3.5 kg GODIS. Hela skolan var som galna efter varje ledtråd han skickade ut.
Nu är den hittat och den var självklart på ett ställe där man redan letat ett antal gånger.

Men tack Jesper, det var kul :)!

Nu blire onlinespel, HOJ!

Kommentarer
Postat av: colis

haha den jäveln ringde mig igår med, men ja klicka honom XD hähäh! stackars leo, inte kul att vara så full, men hade bra gärna sett honom så jag kunde skratta åt han =P.

svar: just nu känner jag mig inte så bra. har ingen motivation för tillfället, men det kommer nog. hoppas på att det ska kännas bättre efter lovet. tack för dina snälla ord! :)

2008-03-20 @ 13:16:54
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0