Forget it.

Went over at Lina's igår och fotade/blev fotad. Hade nedrans massa kul och sminkningen måste ha tagit tre timmar, minst. Det blev härliga bilder, lina är snygg.
Imorse tog det i så in i bänken att gå till psykologin, men jag sjöng glatt i mitt huvud "upp och hoppa, ligg inte och dra dig". Får väl tacka Frida och den andre stollen för det. Det var en härlig dag idag med tanke på att solen kikade fram, det är mindre snö idag och att vi slutade 10.30 idag.
Jag släpade med Elvis hem en sväng och sedan gick vi till stan för att prova balklänningar. Guu så kul något sådant kan vara. Jag provade en blå klänning som var alldeles underbar ^^,
Men som sagt, jag ska höra med syster Emma om hennes balklänning. Jag hoppas jag kommer i den :)

Nu har jag legat ett par timmar och latat mig. Nu är det dags för storstädning och sedan ska jag börja på boken vi skulle läsa i psykologin.

You're the part of me that I don't wanna see, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jädrans, jag har glömt säga till mamma att kolla kläningen! Jag ringer henne imorgon, jag lovar att jag ska komma ihåg det. Blir nog att jag skriver en lapp...... Puss

2008-03-18 @ 19:26:33
Postat av: Lina

Du kan vara fin

2008-03-18 @ 20:06:20
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0