Drömmar är bra knepiga..

Kom nyss hem, har varit hos Far & just nu njuter jag av Ron Pope - A drop in the ocean. Jag totally lyssnar snart sönder den, vilket inte alls är bra. Men jag njuter iaf så länge jag kan.
Ska lägga in en tvätt och ta in tvätten jag tvättade igår och sedan blir det till att skriva det sista på Humanetologin (jag fick även reda på idag hur det uttalas, Tack Lina ;)).
Kom på just nu att Malin sa imorse att vi skulle kolla på Hide & Seek som kommer på trean ikväll kl 21. Det blir skojsigt det också :).

Snart är det påsk och Johanna kommer hit! Hon kommer på onsdag, tror jag, och jag längtar redan nu. Måste också se till att städa mitt rum finfint innan hon kommer. Det är inte helt förjävligt just nu, men i igår trodde jag att jag skulle smälla av. Lägger upp en bild snart så får ni allt se.
Fredag är det även Partay hos Robin & Sara (dom har flyttat ihop). Nu är det dags för syskonen att röjja loss! Måste hitta mig något fint att ha på mig också. Fick armband och halsbant av Zayda & Pappa idag :).

image120
Jag har överträffat mig själv! uscha!!


HOJ!

Kommentarer
Postat av: colis

haha, börjar ju nästan likna mitt rum =)

2008-03-17 @ 22:00:32
URL: http://cornycornelia.blogg.se
Postat av: du vet jag

tur att jag inte är i närheten då. för jag hade ju
personligen dött som förr. ;p

2008-03-18 @ 14:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0