'Cause you are my heaven.

Sitter i skolan och ska strax jobba med Humanetologin som jag vart tvungen att komplettera. Trist, men måste göras.
I onsdags var jag hos Cola och kollade på film med Phippa. Myycket trevligt. Det var skönt att stänga av tankarna en stund :).

Malin sov hos mig inatt och imorse vaknade jag med världens skallebank + att jag fick världens hostattack. yess. Jag satte mig i vardagsrummet och kollade ut medan jag funderade på om jag skulle stanna hemma idag. Resultatet blev att eftersom det vart så fint väder vägrade jag sitta hemma och uggla. Så jag masade mig till skolan.

Idag vet jag inte vad som blir, är sugen på partay. Eller så vill jag äta en massa glass och godis, vilket jag gjort som fan de senaste dagarna. Inte coolt, men fasiken så gott.

Nu blire betygsnack med snyggjonas :)

I was praying that you and I might end up together, HOJ!

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Mmmmh jag fick ju det :)

2008-03-14 @ 12:38:49
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0