sink into the underground.

Pluggat lite med det som Marinus dissa mig med, den jeveln. Orkade inte så mycket så jag kollade lite scrubs, vilket det har blivit vääääldigt mycket av nu senaste tiden. Funderar också på Sh uppgiften och det smyger lite ångestmyror i mig, får jag lov att erkänna. Får fråga någon om det eller boka handledning. Förut när jag pratade med Malin i telefon kom jag på hur mycket jag har att göra nu. Håller ju också på att fixa mina rester från ettan (skämmas lagom, i know), plus en massa i inredning&design. Jag skiter väl i designers och hur bra dom är, ska väl bara klistra in något.
Eller nej, jag är bara bitter, tror jag, jag menar det nog inte...

tror att jag gav Malin en fläskläpp igår när jag inte såg så himlans bra i mörkret. Skulle slänga till henne en bit av kladdkakan vi bakade igår. Stackars <3

Iaf, ska greja med bloggen för jag är så jädrans trött på den nu. Men jag orkar inte riktigt, så det får se ut som det gör ett tag till.

Nu ska jag käka en macka, tjöta med lillebror och gratta Åke när han kommer hem. Gud vad usel jag är. Jag tror alltid att Åke fyller den elfte. menmen. pappa fyller i helgen också :).

leverpastej med macka!, hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0