more rubbish!

Nehepp, så blev det inget alls :(. Inget hjälpa att flytta, ingen menia här, ingen jävla stockholm i helgen. Hade sett fram emot det som fan. Att bara få komma bort en helg och träffa dig igen. Får väl se vad som händer..
Men det är ganska skönt att göra ingenting. Ska ner till banken snart och sen ska jag kolla på scrubs. Loooovelyy.

Måste ju också bara berätta om min natt när jag låg vaken och inte kunde somna, så satte jag på Mean Girls och gjorde mitt bästa för att bli trött. Sedan hörde jag att någon var uppe och gick så jag gick ut för att fylla på flaskan med vatten. Där står mamma och är skitsur över att jag tog mat från hennes matlåda. Jag frågade henne om vi hade någon frukt och hon svarade att det låg i påsen i kylen. Jag tog mig glatt det finaste äpplet och gick in och la mig för att fortsätta kolla filmen. När jag skulle ta ett bett ur det väldigt fina äpplet fick jag märkligt nog ont i tanden. Jag började knacka på äpplet och märkte tillslut att det var av plast! mohaa.

nu ska jag ta och äta. kom precis på att på (nästan) tre dagar har jag ätit två gånger :/. frrreeakyy.


iaf, hoj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0