here it goes again

Sitter på samhällen nu och känner ångesten krypa i kroppen. Vill inte göra detta, fastän jag tycker det är fruktansvärt intressant. Way to go, Nea!

Sket i skolan igår. Kände att jag inte klarade av det, men duktigt nog gick jag till sista lektionen för att få träffa sofia <3.
Igår åkte jag med Cöla hem och vi städade undan lite på hennes rum samt packa in grejor i hennes nya rum. Lite svårt att greja för mycket när sängen inte är inne än, förhoppningsvis ska den in imorgon. Så sen kan jag nog hjälpa till igen :). Jag blev även kallad för "Städhitler", vilket jag fann väldigt amusing. Till en början levde jag inte upp till mitt nya namn och det förklarade Cola tydligt för mig. Jag blev lite ledsen i hjärtat och började direkt med att dominera. Det var kul, faktiskt :). När vi väl hade gett upp duschade Cola för att vi skulle in till stan och fika. Fick noppra hennes ögonbryn (yeeey, haha) och sedan var vi på G. Men vi kom ju in ganska sent till stan så det var stängt. Vi åkte upp till Shell, köpte Gifflar, godis och varm oboy <3, åkte till strandpromenaden och fikade. Riktigt mys, tack för det gumman <3.

Idag vill jag ut till ÖB eller torp faktiskt. Ska se om mamma är sugen på det.
Fredag är det Korn<3 och JAG VILL VERKLIGEN DIT!!!!!!! Får se hur det blir, om jag får med Sofia. Jag pallar ju inte blir nertrampad alldeles själv serru ;).

Naj, ladda för mat, HOJ!



Kommentarer
Postat av: colis

det var så lite, jag hade minst lika mysigt själv =) ringer dig sen, i got news for u my dear! =D och det kan nog även vara som så att jag vill leka imorgon!

2008-01-29 @ 17:24:13
URL: http://cornycornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0