deppa sönder

sitter med naturkunskapen och försöker kolla igenom frågor och svar.. Går sådär kan man ju säga. Mått riktigt nummer 2 (om ni fattar vad jag menar) den senaste tiden och det verkar då inte bli bättre. Blir inte bättre när man bara får en massa press från alla håll och kanter hela tiden. Jag vet snart inte hur jag ska klara av skolan heller och det gör mig ju så mycket gladare. typ fem månader kvar nu och alla säger att det inte är så långt kvar. Men ändå känns det som en hel evighet och hur kul är det att hoppa av liksom?

nej fuck that shit. ska försöka plugga lite till och sedan sova. Upp tidigt imorgon och följa Linus till skolan.


baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs, hoj.

Kommentarer
Postat av: Therése

jag vet vad du menar.. hade precis likadant själv innan studenten. försök ignorera allas snack om måsten hit och dit. gör upp en lista på saker du behöver klara av, be om hjälp hos människor som kan. och pricka sedan av mål för mål, unna dig något extra efter varje avklarad sak! när studenten väl kommer är det så jävla värt det att veta att man gjort sitt bästa!

2008-01-21 @ 01:05:22
URL: http://Cbradshaw.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0