ångest.fuckingjävlaNU

Sitter i cafét och väntar på lina. håller tummarna!
vill hem och sova, sofia har legat i min säng heeela morgonen. Dummis hon. Gick iaf en promenad igår med henne, ner till stan och sedan upp till shell. Riktigt gott och jag hoppas det blir en vana.

är fucking jävla trött på mig själv. Har så jävla mycket att göra och jag börjar aldrig med det.
Jonas sa det också, att jag är jävligt dålig på att komma igång.. Skoj..

Menmen. Ledig iaf på torsdag och fredag. Eller jajaja, lediga är vi väl inte. Hemstudie.. Hoppas verkligen jag pluggar röven av mig då. Behöver det verkligen.

Förut på naturkunskapslektionen sprang vi som djur. Skulle kolla puls och shit så vi sprang upp och ner för alla trappor på kära Maggan. Evelina och jag sprang genom huset och alla kolla på oss gaanska konstigt. busit iaf.

Helgen bestog av Malin och Sascha + några till. Skoj som fan..
Denna helgen kommer bestå av plugga (yeah right)
Men tanken är ju ändå god.


Jag har ont i magen och inget nyttigt ont, HOJ!


Kommentarer
Postat av: lina

"håller tummarna" haha :D

2008-01-14 @ 18:22:25
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0