And if you give a damn,

take me baby, or leave me.

Känner mig lite bra faktiskt. Igår gjorde jag klart PM:et till Psykologin/Svenskan och dessutom gjorde jag Turismen som är till idag. Kanske inte gjorde mitt bästa, men det viktigaste är väl att jag försöker.
Vill tacka dig, syster Johanna, för dina stöttande ord. Jag saknar dig verkligen hur mycket som helst (samma gäller dig, Emma!) och jag hoppas vi ses snart! Har jag tillräckligt med pengar vill jag gärna hälsa på dig på lovet.

Fick ett litet utbrott igår kväll, igen. Efteråt skämdes jag för att jag skällde på mamma, hon försökte ju bara hjälpa till. Men så är det väl ibland, hoppas hon inte tog det fel iaf <3

Idag hoppas jag iaf få träna lite, hur det nu ska gå med min cp arm. Jag fattar seriöst inte vad som hänt men jag kan bara inte lyfta den. Det känns som om den ska gå av i leden när jag rör mig. Menmen, om det inte blir värre kanske jag kan träna bort det.

Nu ska jag skriva lite på turismen tror jag.

Heath Ledger
Sist men inte minst, en av världens snyggaste har dött. Blev helt chockad när dom sa de på The Voice imorse. Jävligt tråkigt måste jag säga ;(.
image99

Borde vara förbjudet för skådespelare att dö, HOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0