rock away

Nu sitter jag hemma och pratar med Cola på msn. Tack som fan för pratstunden och det lilla rådet <3.
Var hos Lina förut, pluggade lite och åt pannkakor. Det var riktigt gott! Ska snart läsa på geografiprovet jag har på onsdag. Det blir nog bra.
På onsdag SKA (jag lovar, Lina!) jag ner och ta kort så att jag kan fixa mitt legitimation. Suger kanska hårt att vara 18 utan id-kort, haha. Skönt också faktiskt, för det blir inte så mycket krogen haha. Kalla mig törr om ni vill, men det är göött :).

Måste ladda upp typ tusen bilder på bilddagboken men det är jobbigt och då blir man tråkig hehe.

Naj, dags för geografi!

JAG SAKNAR MIN STORASYSTER, TACK FÖR MOTIVATIONEN DU GER MIG, HOJ!
image106
Jag börjar redan idag.

Kommentarer
Postat av: colis

always vet du vännen! så länge jag kan hjälpa gör jag det gärna! =)

2008-02-11 @ 22:41:37
URL: http://cornycornelia.blogg.se
Postat av: Lina

ÅH Du hinner till min födelsedag om du gör de då :D "på tal om trollen" HÖHÖ!!

2008-02-11 @ 23:47:27
URL: http://linaroger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0